get to know

get to know
دانستنیها و مطالب علمی 
قالب وبلاگ
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان get to know و آدرس matalebeelmi.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





غذا خوردن در محیط آشپزخانه باعث چاقی و اضافه وزن اعضای خانواده خواهد شد.

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

بسیاری از متخصصان در جدیدترین مطالعات خود دریافته اند لذت غذا خوردن بزرگترین لذت محسوب می شود اما در نظر نگرفتن نکاتی لازم این لذت را در زندگی تبدیل به یک معضل خواهد کرد.
 
بررسی ها نشان می دهند مکانی را به عنوان محل غذا خوردن انتخاب کنید که در آنجا امکان تماشای تلویزیون وجود نداشته باشد زیرا تلویزیون و لوازم صوتی باعث می شوند تا متوجه حجم غذایی که می خورید نباشید.
 
گفتنی است حتما در فضای آرامی غذا بخورید زیرا محیط آشپزخانه محیطی که در آن دسترسی به آشپزخانه راحت باشد باعث چاقی خواهد شد و پزشکان توصیه می کنند همیشه دورترین مکان   قسمت خانه را برای خوردن مواد غذایی اختصاص دهید.
 
استفاده از رنگ های ملایم مانند بنفش، نیلی و صورتی کم رنگ برای دیوارهای قسمتی که در آن غذا مي خوريد باعث کاهش اشتها و ایجاد صمیمیت و آرامش خواهد شد و سلامتی تضمین شده را برایتان به وجود خواهد آورد.
 
 
 
 
منبع:باشگاه خبرنگاران


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: مطالب علمیتغذیه
برچسب‌ها: مکانخانهغذاآشپز خانه
[ دو شنبه 15 مهر 1392 ] [ 16:46 ] [ Admin ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید.امیدوارم از وبلاگم خوشتان بیاید.در این جا می توانید از آخرین دانستنیها و مطالب علمی بهره مند شوید.نظرهم یادتون نره ****لطفا به علت بروز بودن وبلاگ به صفحات دیگر هم سری بزنید****
برچسب‌ ها
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 50
بازدید دیروز : 32
بازدید هفته : 50
بازدید ماه : 450
بازدید کل : 50467
تعداد مطالب : 328
تعداد نظرات : 11
تعداد آنلاین : 1

spanstyle { position:absolute; visibility:visible; top:-50px; font-size:15pt; font-family:Verdana; font-weight:bold; color:#cc0000; } BODY { width:100%;overflow-x:hidden;overflow-y:scroll; } -->

کد حرکت متن دنبال موس . دریافت کد حرکت متن

.

کد کج شدن تصاوير

.
. . .. . .